tiistai 30. maaliskuuta 2010

Tyttöjenkesken

Viime postauksessani sanoin että minulla on yksi juttu jonka esittelen.

Sain postissa paketin josta tuli sellaisia meille naisille tosi tärkeitä juttuja... arvaatte jo ehkä...nimittäin



Tamppooneja ja siteitä. Minulle lähetettiin niitä että voisin testata niitä ja kertoa niistä teille rakkaat lukiani.



Naistenjuttuja ei kannata nolostella, koska ne on kaikilla eikä yleensä näy päälleppäin. Kuukautiset eli menkat tulee naisille n.kerran kuussa ja niihin voi liittyä kiputilaa ja masista..esim raivareita eikä aina miehet meitä ymmärrä, heh! Mut onneks on suklaa joka on meidän naisten erityis herkkuu;) *slurpsis* Myös buranat on hyviä.

Ja mitä sitten huomasin näistä näytteistä? No että molemmat on hyviä. Tai ehkä tamppoonit vähän parempia kun ei ole niin sotkuisia. Toisaalta minulla ei kyllä ollu menkkoja kun testasin niin en ole ihan varma.

Miten usein teillä on menkat? Kumpia te käytätte sitetä vai tamppooneja ja mikä on lempisuklaa makunne, kerrothan sen vastauksiin.

Vastanneiden kesken arvotaan patukkaa! Laita yhteystietosi mukaan tai käytä nimimerkkiä niin ehkä onnetar suosii :)))



Onnea kaikille kilpailuun <3 PUS <3



Ja vielä kuva rakkaasta lauantainasustani: hattu h&m, paita itsetehty huivista, laukku vintage löytö.

hyviä pääsiäisiä kaikille!!!!!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hyi!!!

Anonyymi kirjoitti...

ihana carppa! mä luulin olevani ihan yxin tän joka kuukautisen (hihi) burana himoni kanssa! oot tosi rohkea kun uskallat kertoa tälläisistä tyttäjen intiimeistä asioista. oon kyllä vähän kade kun te blogarit saatte kaikkii ihanii tuotteita ilmasix!!

Carmen Polloni kirjoitti...

kiitos:) työn etuja

MATIAS kirjoitti...

MULLEI VUOA VRTA VITUSTA IKINÄ KU OON ÄIÄ MUT MÄ TYKKÄÄ PÄHKINÄ SUKLAASTA ANNA SITÄ MULLE

Anonyymi kirjoitti...

No olipa hyvä "testi" kun ei ollut edes menkat...

Anonyymi kirjoitti...

mä käytän vuokkosia ja tykkään tuplasuklaasta :)

Carmen Polloni kirjoitti...

vielä ehtii osallistua arvontaan!!!

Anonyymi kirjoitti...

haluaisin postauksen KUUKUPISTA. KOKEMUKSIA??? Suosin Ob:n regular asetintampooneja ja tykkään Fazerin sinisestä :)

Anonyymi kirjoitti...

Minkä ikäinen sä oikein olet????