maanantai 26. toukokuuta 2008

Traveling passions.

Harmi kun on rahat vähän loppunut, nyt olisi niin mieli mennä matkalle taas.
Eilen oli maailma kylässä kaisiksen puistossa. minä lähdin matkaan näin:



Eli vinkkinä kun kiedot palestinalais huivin päähän saat siitä näyttävän eksoottisen lisän ulkomaalais tyyliin! Oranssi on mielestäni hyvä väri, harmi kun oranssit housut oli pesussa niin jouduin pistämään ton valkoisen mekon. Koru yheltä basaarista.

Randasandaalit on MUST! Minulla tehty kaislasta<3
Onko sinulla jo kesäksi sanddaalit? Mistä hankit mitä makso? Kerrothan sen vastauksiin!

Ensi viikon puolella viimeistään mega postausta tulossa, olemme kuvauksia järjestämässä..haluaisitko sinä tulla minun blogiini esiintymään? Jos haluat kerrothan senkin vastauksiin niin voimme neuvotella asiasta.

Hyvää kesäntuloa kaikille (vaikka tänään oli vähän kylmenpi lenkkari päivä)!!!
Ja anteeksi vähän nopea ja huono postaus mutta on tosi kiireistä... täytyy järjestellä nyt aika paljon kuvauksia.

ps: kuka voittaa teistä huippiksen? kerrothan vielä senkin vastauksiin!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei vittu mikä sulla on päällä? Joo, haluan tulla sun blogiin esiintymään. Voinks kusta siinä sun päälle? XD

Anonyymi kirjoitti...

sul on sama mekko tos alla, ku viime postauksessa.

Anonyymi kirjoitti...

http://demibeaute-graindebeaute.blogspot.com/ yks hyvä blogi

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Opiskeletko tai oletko töissä jossain?

Anonyymi kirjoitti...

hei tosi ihana toi palestiina laishuivi turpaanina! miten sä aina onnistut oleen niin tyylikäs? <3<3<

Carmen Polloni kirjoitti...

kiekko-leijona: se on aika moni käyttöinen :)

anonyymi: mä oon vähä siellä sun täällä töissä ja nyt pyrin maskeeraaja koulutukseen vaikka mulla on siitä aikapaljon kokemusta jo omien töiden kanssa.

anonyymi: joillakin on vaan se vaatteiden yhdistelemisen keksimisen taito :)

Anonyymi kirjoitti...

kivan rätin oot päähän pistäny, oot very tyylikäs....