torstai 21. elokuuta 2008

Fashion in busines.

Kuten lupasinkin niin nyt esittelen vähän aikuisempaa muotiani.

Jokaisella arvonsa tuntevalla naisella on virallisempi tyylinsä eli tyyli jossa voi mennä virallisiin tapaamisiin ja kokouksiin.
Olet ehkä huomannut että monella se meinaa mustaa jakku pukua. Minusta se on aika tavallista eikä erotu milläänlailla muusta massasta.

oikea oppiseen bisnes tyyliin kuuluu mm. silmälasit ja nuttura. Itse olen hiukkasen liki näkönen joten oon hommannut lukulasit! Tältä ne näyttää minun päässä:



Mutta kuten sanoin jo niin tavallinen jakku ei kerro kyllä mitään käyttäjästä. Siksi halusin tehdä virallisesti vaatteilla selväksi kuka olen. Ylä osana ihana secondhand löytöni jonka olen aiemminkin esitellyt blogissa. Se on saanut paljon kehuja.



Bisnes tyylissä perus kulmakivi on YKSINKERTAISUUS. Eli en ole yhdistänyt nyt tyyliin muuta kuin housut ja korkkarit. Enää vaan salkku käteen ja menoks, vai;)??



Joskus virka ihmiset joutuvat tekemään valtion vierailuja. Silloin ei kannata aristella olla maassa maan tavalla, siitä esimerkkinä ystäväni EERIKA jolla oli bisnessmatka Kiinassa!

Jotain omaa siis kannattaa sisällyttää bisnes tyyliin. Eerikan oma juttu on nuo lasit ja minun on sähäkkä kimallus!

Millainen olisi sinun bisnestyyli? Mistä se koostuu? Mitä ajattelet tavallisesta jakku naisesta? Kerrothan ne vastauksiin.
Muista ettei bisnestä kande ottaa liian vakavasti, siksi mekin vähän kuvauksessa pelleiltiin Eerikan kanssa:D

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Carmen! Sulla on kyllä pettämätön tyyli kun nyt ihan ekaa kertaa kattelin tätä sun blogii. Hyvä, et joku todella ymmärtää näit juttui. Ja Eerikan asut myös tosi kauniita! Tältä pohjalta mä alan miettii mun business tyylii... Kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

ihan cool muuten mut mua kauheesti jäi suorastaan kyrpimään toi ihan törkeen huono kieliasu.
luulis että muoti-ja tyylitajuisella naisella olis jotain hajua yhdyssanoista. vai oliks se vitsi?
jos oli, niin sit se oli hauska.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, ihanaa! Hyvin on business tyyli sulla hallussa! Kun vaan tietäis et mikähän se sun busineksen toimiala on? Jos se on esimerkiksi halvaantuniden frettien paritus marsuille, tai ongelma jäte astioiden dyykkaus ja konsultointi löydöksiin pukeutumisesta, olet varmastikin oikeilla jäljillä. Myös autisti potilaiden shokki terapiointiin asuvalintasi on lyö mätön.

Anonyymi kirjoitti...

Carmen, miksi käytät LUKUlaseja, jos olet "vähän likinäköinen"?
Minkä alan bisneksiä muuten hierot? Entä Eerika - ja vielä Kiinassa asti?!

Anonyymi kirjoitti...

Oon melkoisen varma että näin sut kaupan kassalla töissä, Carmen. Onko se totta? Voiko kaupan kassa neidillä olla erikoisiatyylejä? Luulin et oisit ollut enemmänkin muoti alalla.

Anonyymi kirjoitti...

carmen siirryn seuraamaan sharonia, koska hän postailee nopeammin ja hänellä on trendikäs työpaika nyt leffa teatterissa ja kohta idolssissa..OLETKO sinä kaupan kassa??? minä luulin voivani luottaa että sinä keskittyisit muotiin? uusi topicci oli kyllä shokeeravaa.. voiko bisnestä ja muotia yhdistää? osoitit että kyllä voi, mutta kaupankassa ja muoti..???tähän olisi parasta olla seltys???

t. epävarma fani

DEA kirjoitti...

ihana tyyli! en ookkaa ennen tänne eksyny! just keep going!;)
käy kattoo muute http://dobbye.webs.com