sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Uhkeita muoteja

Tervehdys dearest lukiat täältä talvisen viiman keskeltä!

Minä olen ainakin jo jäätynyt. Entä sinä?

Nyt on aika ostaa paljon lämmittävää vaatetta eikä enä travitse pelätä että muut nauraa pipoille ja lapasille sillä pukeutuminen on tänä talvena muotia.

Itse olen erittäin mieltynyt nyt karvaan ja turkikseen. Ei tarvitse välttämättä olla aitoa (esim eläinten suojelu kysymykset on tärkeitä) mutta onhan se aito aika hieno.

Mikä on oma suosikkisi?


leobardikuvio


Turkiseleganssia


Ihanan hunajainen nalle turkis tekee mieli verhoutua:))


Vähän räväkämpää ja erikoisempaa buutsi tyyliä! ME LIKEY!!! kuinkas monella rohkeus näiden pitämiseen?

Tässä myös piriste idea talveksi poikaystäville ja muille sellaisille *hih* ;)



Ajattelin muuetn mennä laajasalon kouluun ehkä ensi vuonna, olen päättänyt ruoveta muodin lisäksi näyttelemään.

Minulle on myös joku tehnyt facebookkiin ryhmän KIITOS! Se on tässä:
KLIKKAA

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

OOoooo tosi kivoja turkiksia ! :)

Eikka ja Nikke kirjoitti...

tyylis hämmästyttää ja ihastuttaa aina uudestaan ja uudestaan! luot nahkasi usein ja tyylillä Carmen.. luulen nähneeni sinut kerran Ale Pubissa...olitko se sinä, en tiedä koska kirkas tyylisi sokaisi minut.

Kärsitkö syömishäiriöistä? ne ovat in nyt.. ite olen käsinyt miesanorexiasta.. ja läheisyyden kaipuusta.. olen homo tai no BI mutta viimesimmät sekoilut miesten kanssa ^^ kirjottele toki useemmin...

i'd be delighted.. ja ehkä voisit suunnata kansainvälisille markkinoille ja kirjoittaa vain englanniksi,.???


xoxo Eikka

Muodinihailija kirjoitti...

Kyllä se on parempi et Carmen kirjoittaa vaan suomeksi. En uskalla kuvitellakaan miltä hänen englantinsa näyttäisi.
Mutta missä ovat kuvat sinusta turkiksissa, Carmen?! Varmasti pystyisit yllättämään meidät erikoisellatyylilläsi!

Carmen Polloni kirjoitti...

minulla ei vielä omaa turkkia ole mutta kyllä kuvia pistän kun semmosen saa :))