sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Lucia päivä valon päivä

Hyvää Lucian päivää kaikki rakkaat! PUS!

Minulle Lucia on tärkeä juhla sillä onhan hänen suku juuret Italialaiset. Juhlitteko te Luciaa mitenkään? Minä aion mennä tänä iltana baariin yhteen uuteen VIP-paikkaan :) Olisin haaveillut kynttilä kruunusta, mutta arvaatte ehkä että olis ollut aika vaikea toteuttaa xD (Ois kyllä baarissa varmaan taas päät kääntyny mutta *hih* thats me...)

Photobucket

Laitoin siis vain luonnollisempaa valon tyyliä! Mekko on VILA ja laukku Stockman, päässä kirpputuori hankintana panta<3

Photobucket

Meikissä käytin heroin chiciä ja luonnollisuutta sekaisin. Silmissä ei ole ripsiväriä ja meikki on aika luonnollinen mutta vähän viimeistelemätön- tää on uusi muoti esimerkiksi Milanossa.

HEH keksin myös että voin sitten vaihtelua halutessa pistää hiukset näin! Vähän vaikutetta Ladygagan tyylistä...olen hänen tyylinsä nyt aivan ihastunut!!

Photobucket

Sain muuten kutsun yksiin tammikuun esittely juhliin, siitä enemmän loppijaisen jälkeen!

Tiedoite myös kaikille teille: Palaan lopullisesti ainakin toistaiseksi Suomeen tammikuussa! Olen tosi exited koska viime aikoina olen käynyt suomessa vaan pyörähtämässä (silloin kun olen postannut kun italian talossa minulla ei ole omaa nettiä) ja mitä tämä merkitsee blogille?

Että vastaisuudessa tulee paljon enemmän muotia ja tyylejä tänne! Päätin että elämän koulu on nyt kouluttanut minua aika paljon, että voin vihdoinkin alkaa tekemään oikeita juttuja mitä haluan: suunnitella vaatteita ja meikkauksia, panostaa muotiin ja alkaa muoti toimittajaksi! Aloitin päivittämällä blogin ulko asua. Mitä pidät? Suurin unelmani on vielä perustaa oma mallisto ja muoti talo!

Eli tammikuussa tavataan rakkaat pus pus pus<3

(Nyt pakenen oman sala rakkaan kanssa käymään Saksassa...kerron lisää myöhemmin ;))

8 kommenttia:

Janice kirjoitti...

Siis OMG!

Carppa, on siis ollu niin ikävä sua !
Kun nyt asun täällä perähikiällä niin olen ollut aivan maassa kun täällä ei näy katukuvassa tollasta glamouria mitä sä tuot just niinku helsinkiin!

Mun hartain toive oiski et tänne avattais joku huippumuoti kauppa niinku esim gina tricoo! Et vois tuoda tännekki edes vähän loistokkuutta! (ok, true-fashionistathan kyl shoppailee aina ulkomailla niin et ei se ees sillee haittaa et tääl ei oo, kun enhän mä tääl ees shoppaile silleen..)

Halaus sulle!
PUS

<3<3<3

janice!

Carmen fani kirjoitti...

Carppa, oot entistä hehkuvampi! Meikkaus taitosi ja exentrisyytesi ylittävät tavallisten muotiblogien wannabe-trendsetteriteinien käsitys kyvyt! Luv ya!

Anonyymi kirjoitti...

hei carmen.. voisitko ehkä tehdä postausta engalnniksi. eräs kansain välinen ystäväni olisi kiinostunut lukemaan sinua kielellä jonka ymmärtää/ laajentaisit muotisi ja tyylisi markkinoita?? edes 1 postaus.. ja its gret to hav you back!!!

Anonyymi kirjoitti...

Onks tää joku vitsi?

Anonyymi kirjoitti...

Ihan kauhee paska et voi olla tosissas!

Anonyymi kirjoitti...

Tosi ikävää et jotkut vaan valittaa et tää on varmaan vitsi ja et haukkuu kans. Tietty vaan kateellisia kaikki on. Hyvä vaan Carmen kun uskallat olla erillainen! Olisko teistä kivaa että kaikki olisi ihan samanlaisia kuin muut?

Anonyymi kirjoitti...

haha kun sua kattoo nii ekaks tulee vaa mielee WHATS WRONG WHIT YOU???? näytät kerjäläiseltä noissa "vintage"löydöissäsi. ihan tosissaan en oo noin vastenmielisen näköistä ihmistä nähny aikoihin. ja mitä sun kirjotuksiin tulee.... aivan törkeää paskaaa :D pliiiis hei

sust saa kylmii väreit. kateelliseks mua on turha sanoa ja oikeesti en oo tällasten valitusten kannattaja mut JOTAIN RAJAA SENTÄÄ

Anonyymi kirjoitti...

Hauska blogi. Hienoa että uskoallat revitellä!