lauantai 26. tammikuuta 2008

You are beautiful, no matter what they say.

Yeah, it's weekend!

Yhtenä iltana kokkailimme kaverini kanssa ihanan aterian! Päätin yhdistellä tyylissäni elementtejä 80-luvulta ja halusin tuoda väriyhdistelmän esiin. Vaaleanpunainen ja säihkyvä sinerrys ovat eksoottinen väriyhdistelmä, jollaista ei ihan joka kadulla tule vastaan. Olen myös addiktoitunut näihin laseihin!!!



Ruoka oli extrahyvää ja kotona järjestelin ison vaatekaappini uuteen uskoon. Minulla on todella suuret määrät vaatteita. Monet ystäväni aina kateellisena huokailevat vaatehankintojeni perään, sillä minun kaapissani olevia vaatteita ei ihan kenellä tahansa ole. Niillä jokaisella on oma tarinansa ja on ihanaa kun on varaa valita, yritän vältellä saman asu-yhdistelmän pukemista kahteen kertaan, sillä inhoan ihmisiä joilla on aina samat vaatteet yllään. Vähän vaivaa voisi nähdä tyyliinsä...

Sitten seuraavaan asiaan. Tänään kerron teille LÄSKISTÄ.
Läskiä tulee kun syö liian usein eikä urheile. Minullakin on läskiä. Etenkin mahassa kuten kuvasta näkyy. Olen kyl tosi sujut sen asian kanssa nykyään. Ennen olin aika laiha mut ajat muuttuu ja kun meillä on aina niin paljon hyvää ruokaa ;)
Useimmilla tytöillä on ulkonäköpaineita mutta mielestäni niitä ei pitäisi olla. Kaikki on hyviä juuri sellaisenaan!!! You gotta LUV YOURSELVES! Jos kroppaan on kerääntynyt liikaa ylimääräistä niin ei syytä huoleen - voi käydä jossain trendikkäässä kuntokeskuksessa, esim. sats tai elixia ovat aika hyviä. Itse en ole nyt aikoihin käynyt, sillä muoti, maskeeraus, suhteiden hoitaminen ja koulu vievät nykyään kaiken aikani. Kuinka sinä pääset läskistä eroon? Kerrothan sen vastauksiin. Ja muistathan hyväksyä itsesi JUURI sellaisena kuin olet! Ja muut.

Hyviä dieettivinkkejä on. Niistä lisää infoa voi etsiä vaikka täältä:
http://www.kurvit.fi/
Ja julkkiksilta saa hyviä vinkkejä myös. Kenen julkkiksen dieettiesimerkkiä sinä seuraat? Kerrothan sen vastauksiin.

Sitten lisää kivoja kuvia! Heh, kokeilimme ystävän kanssa miltä näyttäisin jos aloittaisin laihiksen! Muutenkin kuvaan tehtiin vähän hassuja muutoksia!;D *nauraa*



http://mgi.blogsome.com/2007/12/26/fat-hot-celebrities/

***

Päätin etten nää Italiassa Marcelloa, koska olen nyt tapaillut yhtä toista poikaa. En kerro hänestä vielä sen enempää! Mutta hän on ihana, ja todella tyylikäs. Ja hyvännäköinen. EIKÄ HOMO!!!!



Tässä vielä yhden päivän lookini, Peter pan as a girl ! Viettäkää hauska lauantai!

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

läski ämmä,voisit vaikka palaa roviolla vaatteides kanssa.HohhoijAA.

Carmen Polloni kirjoitti...

mitä vittuu tuut nimittää mua läskiks? get a life or sumthin better 2 say...

Anonyymi kirjoitti...

HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA. Kiitos taas. Blogisi on epäilyksettä paras suomalainen huumoriblogi. Voisitko ottaa tavaksi kirjoittaa joka päivä?

Anonyymi kirjoitti...

itehä myönsit olevas läski

Anonyymi kirjoitti...

Tuo viimeinen asu on kiva :)

Syrup kirjoitti...

Hah, nyt meni hieman överiksi! Tämä on selvästi vitsi (hyvä sellainen).

But keep goin' girl!

Anonyymi kirjoitti...

tiedän miltä tuntuu et on läski. ite olin vaan en enää oo seurasin sellasta diettiä, että okasensin paljon aina hammasharja apuna.. ei ollu kivaa mut en syöny ja sit nyt on vitu nätti ..<33 painan nyt 46kg.. mut tarkotus ois laihdutta n 4 kg... oot nii tyylikäs.. ahjh<33 peter pan asu ihana! ihanaa et uskallat ola itses<333

Laura kirjoitti...

Carmen, lähe joraa joku päivä mun ja jannin kanssa. Mun pitää avautuu sulle mun vaateongelmista. Millon lähetkään siis sinne Italiaan? voimii. Rakastan ekan kuvan lookkias. Mäki oon hulluna aurinkolaseihin ja kehyksiin hihih :)

Anonyymi kirjoitti...

tosi hyvä kirjotus!
mä ajattelin laittaa kuvan mun kaljamahasta mun blogiin mut kameran akku latautuu ja sit ku se on latautunu nii oon varmaa unohtanu koko jutun.
todellakin nuoriso, kuunnelkaa, ei saa olla laihis, muuten tulee matias ja lyö.

niii perustetaax muotitalo, sennimi wois olla forrester

Anonyymi kirjoitti...

Täytyykö kuntokeskuksen olla 'trendikäs' että läskit lähtee..? ;) Ihme elitismiä.

Anonyymi kirjoitti...

hyvin se dieetti menee, vaikka yli-lihava taidat jo olla.. sun blogis on hyvä (vitsi). keep on going, läski!!!!!!!!!!!!

Carmen Polloni kirjoitti...

hei, läski mutta onnellinen ;) hehehehe oon saanut kohta kilot karisteltua ^^ että naurakaa vaan!!